18 Şubat 2014 Salı

AYICIKLI BATTANİYE



Bu son battaniye ile bebişin bütün battaniyelerini kendim dikmiş oldum.
Hiç satın almama gerek kalmadı, peluş olan da dahil.
Zaten piyasada satılan peluş battaniyeler hiç hoşuma gitmiyordu.
Hepsi aşağı yukarı aynı ve çok sıradan geliyor bana.
Benimkisi tek renk ve kelebekli olduğu için çok orjinal oldu bence.
Hatırlarsanız burada paylaşmıştım.







Diğer diktiğim battaniyeler gibi bu da çift taraflı kullanılabilir özellikte.
Ayıcıklı olan kumaş pazen, diğer tarafı ise tay tüyü.
İki tarafı da çok yumuşak oldu.
Hatta tay tüyü tarafı banyo havlusu olarak bile kullanılabilir.
Ölçüleri 90 cmX100cm boyutunda.




İnşallah sağlıklı günlerde kullanmak nasip olur.
Bu aralar çok ihytiyacım var.
Hastane de çalıştığım için sağolsun hastaların bol bol duasını alıyorum.
Akşama kadar neredeyse 200 kişi kolay ve sağlıklı doğum için bana dua ediyor.
İnşallah birinden birinin duası kabul olur.
Malum kimin duasının kabul olacağı belli olmaz.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...