30 Haziran 2013 Pazar

PİLELİ ETEĞİN SİYAHINI DA DİKTİM BEN :)


Ben bu pilli etek işini sevdim. Aslında bu ilk denememdi. Sarı pileli eteğim ikinci diktiğim aslında. Ama onu daha çok beğendiğim için midir nedir önce onun postunu hazırladım. 
Yüksek belli ve yere kadar uzanıyor olması uzun gösteriyor. Hem günlük kullanım için hem de kombinlediğiniz bluza bağlı olarak da klasik giyime uygun olabiliyor ..



Kumaşını Ümraniye Kumaşçılar Çarşısından aldım. 
Pilelerini teğelledim önce. Kemerini kalın yaptım ve teğelledim.
 İç göstermediği için astar kullanmadım.
Sadece fermuarını yapmak kalmıştı terziye vermeden önce. 
Çünkü daha dikiş makinesi alamadım ..
Ama bir an önce alsam artık iyi olacak :(


















Sonra Buyaka AVM ye gitmiştik ki gezmeye, kombin fotoğraflarım çekildi eşim tarafından :)
Daha bir sürü kez giydim bu eteğimi ama fotoğraflamak bu sefereymiş.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...