18 Mart 2013 Pazartesi

VİNTAGE ÖRTÜLERİM BENİM:))



Bir vintage esintisidir gidiyor..
Vintage dediğimiz şey 1970-80 ler de moda olan giysi, çanta, şapka, takı, örtü.. gibi ürünlerin 
tekrar piyasaya sürülmesiyle oluşan bir akımdır.

Baktım ben de bu rengarenk , kalın yünlerle ve kalın tığlarla örülen örtüler moda oldu,
aklıma taa ortaokul yıllarımda ördüğüm örtülerim geldi.
İlk ördüğüm el işim diyebilirim bunlar için.
Hatıra olur, belki çocuklarıma gösteririm '' bakın anneniz ne örmüş zamanında , bizim zamanımızda bunlar modaydı diye '' saklamıştım :))
Nerden bilebilirdim bu kadar erken tekrar gündeme geleceğini.
Ne yapalım olan olmuş artık :) modanın önüne geçemeyiz ya :P




Ben de açtım çeyiz sandığını , çıkarttım  vintage örtülerimi..
Serdim tv ünitesinin üzerine..
Dantel veya herhangi bir örtü kullanmıyordum zaten ,
 ama ara ara bunları kullanabilirim diye düşündüm.
Bi renk kattı eve.. 






Zaten klasik ve antika şeylere karşı bir zaafım vardır.
Hele ki ahşap ve sepet görmeyeyim dayanamaz alırım.

Eşimle bir mağazaya girsek ve birbirimizi kaybetsek o beni sepetlerin yanında ,
 eliyle koymuş gibi bulur :))

O kadar yani..
Bir tutkudur  ben de ki bu sepet aşkı... 
BURADA ki yazımda da bahsettiğim gibi ...














Eminim çoğunuzun da mutfağında ya da çeyizinde bu tarz örtüler vardır.
Şimdi onları gün yüzüne çıkarmanın tam zamanı..
Biraz eskilere, hatıralara gitmek fena da olmuyor hani..
Offf off, bu örtüleri ördüğüm , o Eskişehir de geçen çocukluğum geldi aklıma :(((
Ben yine duygusala bağlamadan kaçayım en iyisi buralardan..





Herkese çocukluğundaki neşeli ve mutlu bir hafta diliyorum...

Hoşçakalın 


Sevim Turan Çolak



6 yorum:

  1. çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNİZE EMEKLERİNİZE SAĞLIK...GÜZEL PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK UMUDUYLA:)SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler Mutluluklar sokağı... Güzel uğraşlar yapmak ve yaptıklarımızı paylaşmak güzel bir şey... HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler Hümeyra.. Heybemde bu güzelliklerin devamı var.... En kısa zamanda yayınlamak istiyorum inşallah...Tekrar görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  5. merhaba bloğunu tevafuken gördüm. çok şirin güzel bir blog. vintaj örtüleri görünce yazmak istedim. bende çocukluğuma döndüm seninde dediğin gibi. eskiden mahallenin kızları hepbirarada toplanır çeyiz işi yaparlarken dantel falan bende küçük olduğum için bu örtülerden yapardım. bütün mahalle kızlarına örmüştüm. ne yazıkki kendime birtane bile örmemişim :)işte böle.. bloğuma beklerim şeker..http://mesudeningunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle o kıymetli görüşlerin için teşekkür ederim Mesude Çapraz. Çoğumuzun çocukluğunda yaptığı ancak önemsemediği o el işleri şimdi çok değerli. Çünkü senin gibi bana da çocukluğumu hatırlatıyor. Biraz acı, biraz tatlı ama çok güzeldi yine de :) Tekrar görüşmek üzere.. sağlıcakla kal ..

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...