21 Ocak 2014 Salı

CEPLİ ALT AÇMA ...





Erkek çocuğuna ne dikilir ki başka ???
Süslü püslü elbiseler dikemediğim için ne yapayım ben de alt açmalar, battaniyeler,
 önlükler, papyonlar, zıbınlarla kendimi oyalıyorum..
Aslında bir yandan da iyi oluyor.
Bunlar bile çok zahmetli, kızınkileri düşenemiyorum artık.



 Bu alt açma da cepli olsun, bezini ıslak mendilini doldurayım oralara,
 elimin altında olsun hepsi dedim.
Yoksa evde alt açma faslı bayağı uzun sürüyor biliyorum.
Alt açmayı bul, bezini getir, ıslak mendili getir.
En önemlisi de çocuğu bulup getir :)))
Kim bilir hangi köşede, neyin peşinde :))


 Arkası , yani mavi renkli kumaş pamuk-keten türü birşey.
Beyaz olan ön tarafı ise tay tüyü, yumuşacık bir kumaş.




Aynı kumaşlardan bir de battaniye diktim.
Birer tane de ablama tabii ki.
Her yaptığımdan birer tane diksem çok daha fazla çeşit dikerim ama 
ben seri üretime geçtiğim için çeşitlilik az oluyor.
Neyse onlar sağlıklı doğsunlar da çeşit az olsun varsın ben razıyım.







SEVİM TURAN ÇOLAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...