16 Ocak 2014 Perşembe

BABY BİB :) MAMA ÖNLÜĞÜ


Küçük şeyler dikmek de ayrı bir zevkliymiş.
İnsan diktikçe dikesi geliyor.
Hem küçük olduğu için çok sevimli oluyorlar, hem de mini minnacık oldukları için hemen bitiyorlar.
Bu da bebek için diktiğim en küçük parça oldu galiba.
Daha tasarlarken sevmeye  başladım bile ben onu.




Bir de oğlum olacak yani.. 
Kız olsa kim bilir ben ona daha neler neler dikerdim.
Bebek olduğu için yine dikilecek bir şeyler var erkeğe.
Biraz büyüse pijamadan, t-shirtten başka ne dikilir ki.





Şimdi gelelim önlüğün yapılışına.
Bu tarz bir mama önlüğünü pinterestte görmüştüm.
Arkadan değilde önden bağlanıyor oluşu bana çok kullanışlı geldi.
Hem cırt cırt da çok sık kullandığım bir yöntem.
Çünkü bağlamaya göre çok daha pratik.



Kalıbımı bir kağıda çıkartıp kestim.
Önce üstü için, evdeki ince trikodan kalıba göre kestim.
Benim elimde alt açma yapmak için aldığım renkli muşamba vardı.
Arkasına da onu kullandım.




Kumaşların tersleri dış tarafta olacak şekilde üst üste koyup,
 düzüne çevirebilecek kadar bir mesafe bırakarak diktim.
Sonra düzüne çevirip, kalan arayı da düzden diktim.
En sonunda da cırt cırtını dikip tamamladım.




Tabi ben hızımı alamayıp bunlardan tam 3 tane daha diktim.
İki tane de başka renk kumaştan ama muşambasız olanından diktim.
Hepsi kendime değil canım, hediyelik yaptım onları :)
Mesela geçenlerde arkadaşıma bebek görmeye gidiyordum, oturdum kız renklerinden 
hemen bir tane dikiverdim.
Kendi yaptığın bir şeyi hediye etmek de ayrı bir zevkli ama.
İşin ucunda bir emek var çünkü.
Dikilen ve yayınlanmayı bekleyen daha bir  dünya malzemem var.
İnşallah  işten yorgun gelmez de pc' nin başına otura bilirsem paylaşacağım.
Şimdilik hoşçakalın  bakalım...


SEVİM TURAN ÇOLAK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...