11 Ocak 2014 Cumartesi

AYICIKLI ALT AÇMA :))



Bebişime diktiğim ilk şeylerden biri oldu  bu ayıcıklı alt açma.
Kumaşını Bakırköy Pazarı'ndan metresi 17 Liraya aldım.
Çift taraflı ve yumuşacık olduğu için bu kumaşı çok beğendim.
Battaniye ve yastık kılıfı dikerim diye düşünmüştüm ama yastık yaparsam kumaşın arka tarafı
içeride kalacağı ve görünmeyeceği için kıyamadım.



150x150 cm almıştım kumaşımı.
1 metreye 1 metre olacak şekilde bir bebek battaniyesi yaptım önce.
Sonra 70x50 cm olacak şekilde bu alt açmayı kestim.
Kalan kumaşımla da kısa ve dar y.odası koridorum için bir yolluk yaptım.




Alt açmanın kenarlarına önce overlok amaçlı  makinemle zikzak yaptım.
 Sonra  krem rengi biye diktim.
Ayıcığın kafasını da yastık amaçlı olsun diye elyafla doldurdum.
Yüz hatlarını ve ayaklarını kahverengi, kalın keçe ile yaptım.




Sık kirlenirse diye üzerine krem rengi kalın kumaştan 50x45 cm ölçülerinde bir örtü daha diktim.
Ona ve yastığına cırt cırt diktim ki yıkanırken kolay çıkarılıp yıkanabilsin.













Bayağı ayrıntılı ve sevimli bir şey oldu ama inşallah Allah kullanmayı da nasip eder.
Battaniyesi de dikildi ama ona da planladığım süsleri yaptıktan sonra yayınlayacağım.
Allah'a emanet olun.





Sevim Turan Çolak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...