30 Eylül 2012 Pazar

SEPET AŞKI...


Herkese selamlar;
postuma benim için en anlamlı fotoğrafla başlayacağım..Sepetleri zaten çok severim bir de bunlardan biri bana ananemden yadigarsa işte o zaman daha da çok severim. Evet sağda gördüğünüz patates sepeti rahmetli   ananemin hatırası.Köyde ananemin tavukları vardı ve biz ablamla ilkokula gidiyorduk. Bu sepette yumurta sepetiydi. Ananeme her gittiğimizde biz hemen hemen her 2-3 saatte bir yumurta toplamak isterdik. Tavuklar  2 saatte bir yumurtlayacak sanarak :))
Ananem yaşlannıp artık tavuklarla uğraşmayı bırakınca bu sepeti bana hediye etti. Allah ondan razı olsun..Mekanı cennet olsun ...

Soğan sepetimi ise arkadaşımın annesi Giresun dan gönderdi..ona da buradan bir kez daha teşekkür ediyorum :)


                                                         Sepet saksılar İkea dan..







Dikiş kutum Tchibo dan....




Bu sepette yine Giresun dan hediye... ben içine misafir havlularımı koydum :))


Çekmeceli sepet Bauhause dan. Çekmecelerini temiz havlularım dolduruyor. 
Kirli çamaşır sepetim Koçtaş dan ...




İnsanda böyle sepet aşkı olur da deterjan kutusu normal bir şey olur mu.. Tabii ki o da bambudan yapılmış ve praktikerden alınmış :)) 

Sepetlere karşı zaafım var evet ama ahşap kutulara karşı da boş değilim (:
Fotoğrafta çıkmışken söyleyeyim o kutu taaa Urfa lar dan alındı. Görünce dayanamayıp hemen satın aldım ve içine makyaj malzemelerimi doldurdum :)
O ahşap kutulardan da bende daha çoook var :)))


                                         
                                              Sepet bir aşktır bende , hatta bir tutku.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...