29 Mart 2013 Cuma

ÇİÇEKLİ TUNİK BAHARIN HABERCİSİ Mİ NE :)


Son zamanlarda dikiş işine takmış durumdayım.
Hai yanlış anlamayın bir şey bildiğimden değil bu merakım. Tamamen amatörce.
Ders almışlığım filan yok bu konuda.
Sadece kulakdan dolma şeylerle ve annemin bu konulara ilgisi olması dolayısıyla ilgiliyim ben de.




Küçüklükden beri bizim yani ablamlar ve benim, nevresimlerimizi, eteklerimizi, pijamalarımızı, hatta bebeklerimizin elbiselerini  annem dikerdi.
Biz de ondan göre göre büyüdükçe bebeklerimizin elbiselerini kendimiz kesmeye, sonra da dikmeye başladık.
Biraz büyüyünce de bir kaç büyük parça diktiğim olmuştu.
Ama daha ilerisine ne zaman geçtim derseniz, bu üniversite yıllarımda oldu.
Bu yazımda da bahsettiğim gibi ev arkadaşım dikiş işlerinden anlıyordu.
O zamanlar nasıl  Seval vesile olduysa, şimdi de tekrar dikiş dikmeme vesile olan yine O' dur.
Yeri gelmişken kendisine bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.
Çünkü benim dikiş makinem yok ve bütün dikiş işini kendisi üstleniyor.
 Yukarıdaki resimde, makinenin başında oturan da yine Seval dir :))




Bir cumartesi günü diktiğimiz bu tuniğin kumaşı taa Sudi Arabistan dan geldi.
Babannem haçdan getirmişti yaklaşık 20 yıl önce.
Ben de hatıra olarak duruyordu.
Şu aralar bu ince tülden bluzlar moda olunca, artık bu kumaşın bir gömleğe dönme vakti geldiğini düşündüm.
Ama aynı gün biz bir de etek diktiğimiz için biraz yorulmuştuk ve düğme işine girmemek ve daha
pratik olur diye böyle bir şey dikmeye karar verdik.




Aslında böyle daha kullanışlı oldu.
Bunu eteğin içine sokarak da kullanabilirim,
uzun olduğu için pantolanla da kullanabilirim.
 Kombinlerimi yapıp, öyle de fotoğraflarım. Bir de  o zaman görürüz bakalım nasıl olmuş ..


Kumaşı tülden dedim ama desenli olduğu için iç göstermiyor.
Yakası da kapalı olduğu için, yazın içime bir daha bir şey giymeme gerek kalmayacak.
Kollarını da biraz geniş kestik ve bileğine lastik taktık.
Böylece kolları dökümlü ve bombeli görünüyor.
Arkasına da geçen yılı modası olan fermuardan yaptık.
Bence gayet şık oldu.
Bir an önce yaz gelsin de tril tril tuniğimi giyip, gezmelere gideyim :)
















Nasıl, sizler de beğendiniz mi bu bıcır bıcır, çiçekli tuniğimi ???
 Aynı gün diktiğimiz turuncu eteğin postu da çok yakında gelecek inşallah...
Ben hemen kaçayım da onun resimlerini düzenlemeye biran önce başlayayım..
Malum okuyucular merak eder, sizleri fazla merakta bırakmayayım :)))

Hoşçakalın 


Sevim Turan Çolak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...