14 Ocak 2013 Pazartesi

BİZ PELERİN DİKTİK :))


Her şey benim kürk yelek dikme hayalim için alışverişe çıkmamla başladı.
Ümraniye ye gelenler bilirler, Atatürk Mahallesi ndeki kumaşçılar çarşısını. Ben ara sıra oraya uğrar,
kendime uygun kumaşlar bakarım, Beğendiklerim olursa alırım. Dikiş makinem olmadığı için
ya elde dikerim ya da dikimi zorsa keser, biçer terziye veririm..
Geçen hafta yine gittim kumaşçılar çarşısına. Kürk bakarken bir de bakmışım ki kaşmir kumaşların arasında 
buldum kendimi.
İstediğim pelerin için en uygun kumaş birden önüme çıkmış bile. Neye niyet neye kısmet :)

Ertesi gün, üniversitede ev arkadaşım olan, dostum, canım arkadaşım  Seval in evine gidecektim. 
Kumaşlarımı da yanıma aldım. Zira Seval le biz üniversite yıllarımızda da keser, biçer, kendi bluzlerimizi,
çantalarımızı, eteklerimizi dikertik. Bu konularda Seval in eli çok iyidir..
Birazdan pelerinimi görünce zaten bana hak vereceksiniz..














 1-2 saat için de pelerinimin ana hatları ortaya çıktı ve fotoğrafları çekildi ..
Teşekkürler Seval ciğim... Hem pelerinimle uğraştın , hem de benimle  :))












Ertesi gün, pelerinimin ön detayları ve çıt-çıtlarını da tamamladım..
Eşime dedim ki, '' bir yerlere gidelim ve ben pelerinimi giyeyim'' dedim :))
Bazen bir çocuk gibi davranıyorum gerçekten :)) 
Çocuklar gibi heyecanlı ve mutlu olmak da güzel bir şey ama :)



Gezmeye Buyaka ya gittik tabiiki de...
Şöyle 1-2 saat hava alalım dediğimizde, Buyaka AVM kurtarıcmız olur her zaman ..





Pançomun yaka detayı...
Haii bu arada, pelerinimin kumaşı kaşmir olduğu için o kadar sıcak tutuyor ki, o soğukta banamısın demedi.
Bu kadar sıcak tutacağını tahmin etmemiştim açıkçası.
Mevsim geçişlerinde ya da soğuklarda kabanımın üstüne giyerim diye düşünüyordum.
Ama bana kaşe kabanımı bile attırdı ya bravo diyorum kendisine :)




Bu gezmeden , en karlı çıkan da ben oldum..
Zara ya giren boş çıkamaz herhalde..










NOT.. pelerin hakkında bilgi almak ve  sipariş vermek isteyenler 
sevimturancolak@gmail.com dan bana ulaşabilirler...

Herkese hayırlı haftalar diliyorum...


                                                                                                           SEVİM TURAN ÇOLAK

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş...
    sanada çok yakışmış canım...
    emeğine sağlık.......

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim..Bi şeyler yapmaya çalıştık ama inşallah güzel olmuştur...

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...