26 Ocak 2013 Cumartesi

ULUDAĞ ÇIKARTMASI...


Diğer bloggerlar diyordu da doğruymuş; kışın post yazılmıyor gerçekten.
Malumunuz bloğumun ilk kışı bu :) Yazın gezmekten evde fazla durmasam da
 daha çok yayın yapıyordum.
Kış geldi, fazla da evden çıkmıyorum ama iş dışında tabii, yine de insan da bir üşengeçlik oluyor.
Fazla bir şey üretemiyor insan..

Geçen hafta sonu Uludağ a gittik kayak için.
Kayak yapmayı geçen yıl öğrendim.
Katıldığımız turun kayak hocası vardı ama ben ondan sadece fren yapmayı ve doğru düşmeyi öğrendim. Gerisini eşimin de yardımlarıyla, öğleye kadar uğraştım ve öğrendim.
Kaymak gerçekten çok zevkli.. O nedenle bu sene de kışın gelmesini dört gözle bekledik.

Hem Bursa da yaşayan arkadaşlarımızı ziyaret ettik, hem de Uludağ' a çıktık.

Bu sene turla gitmedik.Kendi imkanlarımızla çıktık Uludağ' a. İlgilenenler için ayrıntılı yazayım.
Bursa-Tophane'den,doldukça kalkan minübüsler, 10 TL'ye, 45 dk içinde Uludağ' daki, kayak merkezlerinden, birinci bölgeye götürüyorlar.
Bizim kalacağımız otel, ikinci bölgede olduğu için, taksiyle otele geçtik.

Aşağıdaki fotoğraflarda Ağaoğlu- My Mountain Otel' i görüyorsunuz.
















Kayak için tüm donanımlarımızla hazırız.




İlk saatler hava güzeldi. Güzel kaydık. Ama öğleye doğru, kar yağışı ve tipi başladı.
Hava öyle soğuktu ki, üzerimdeki kar kıyafetlerine rağmen bile biraz üşüdüm.
Ayrıca otelin kayak parkuru çok kısaydı.
 Fazla heyecanlı da değildi. Zaten 2. bölgedeki tüm kayak parkurları böyleymiş.
 Geçen yıl 1. bölgede kaymıştık zaten ve orası çok güzeldi.
Öğle yemeğinden sonra, 1. bölgeye gittik.
İyiki de gitmişiz. Gerçekten çok uzun ve dik parkurlar var birinci bölgede.
 Ama acemiyseniz, ikinci bölgeden kaymaya başlamak faydalı olabilir.

Havanın ne kadar kötü olduğunu fotoğraflardan da anlayabilirsiniz. 
Zaten bu yüzden hiç güzel fotoğraflar çıkmadı ortaya..



















,






















Uludağ'a birlikte çıktığımız arkadaşlarımızın Bursa- Merkez deki evindeyiz. Gecemiz ve kahvaltımız çok güzeldi.. Bol bol sohbet ettik, ve hasret giderdik. Her şey için tekrar teşekkürler Pınar'cığım ve Şenay'cığım..









Biz Bursa dan dönerken sonunda güneş yüzünü göstermişti.
Ben de son pozlarımı Topçular- Eskihisar feribotunda çektim.
Aslında, fotoğrafta ben olduğuma göre , fotoğrafı da eşim çekti desem daha doğru olur.






İnşallah bu senenin ilk ve son kayağı bu olmaz.
Kartepe'ye de gitmek istiyorum ben ama henüz güzel bir tur bulamadım.
Tur önerisi olan var mı ???
Yardımlarınızı bekliyorum..

Herkese iyi haftalar...

                                                                                                   Sevim Turan Çolak




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...