5 Mart 2013 Salı

CAM FANUSUM BAKIN NEYE DÖNÜŞTÜ :))


Daha bir kaç saat önce yapıldı ve bir an önce sizinle paylaşmak istedim bu şirin vazoyu.
Bununla birlikte bir de kavanozdan dantelli vazo ve mumluk yapmıştım.
Onun yazısına da buradan ulaşabilirsiniz...

Onun postunu yayınladım ama bunu hafta içi yayınlayacağım.
 Çünkü hafta içi de post yayınlamak istiyorum ama bu aralar işler çok yoğun olduğu için,
işten yorgun geliyorum ve yeni bir şeyler yazamıyorum.

Ben de hafta sonları post stoklamaya karar verdim.
Çünkü uzun süre post yayınlamayınca bloğuma karşı kendimi suçlu hissediyorum.
Hiç ilgilenmiyormuşum gibi geliyor ve onu yani bloğu yalnız bıraktığım için üzülüyorum :((
Burada yazar teşhis(kişileştirme) sanatı yapar :))

Bloğum ağlamasın, üzülmesin diye hafta sonları iki kat fazla çalışıyorum artık:)
Hem el işi, dikiş, nakış bir uğraş yapıyorum, hem fotoğraflarını çekip düzenlemesini yapıyorum,
 hem de  postunu hazırlıyorum.

Amma da konuştum ya, çenem düştü :P
Neyse konumuza dönelim biz :)






Çok eskiden yaklaşık on yıl önce almıştım bu cam fanusu.
Daha önce hiç balık beslemediğim için iki tane de japon balığı koydum içine ..
Balıklar biri bir gün, diğeri de iki gün yaşadı :(
 Daha birbirimize alışamamıştık bile.
Belki de bu yüzdendir onlara hiç üzülmeyişim...





Sonra bu fanus yaklaşık beş yıl hiç bir işe yaramadan evde bekledi.
İki yıldır da içine annemin kesip , hazırladığı erişteleri saklıyordum içinde..

Öyle de hoştu ama böylesi daha hoş oldu...








Hediye paketi yapılmış çok şık çikolata aldım bir gün.
Önceden olsa direk çikolatalara odaklanır ve paketle fazla ilgilenmezdim.
Artık şimdiler de daha çok paketiyle ilgileniyorum.

Süsü , kurdelası, neyi varsa alıp , kaldırıyorum.
Bunlarla hediye vereceğim kişilerin paketlerini süslüyorum ya da böyle fanus süslüyorum.






Gördüğünüz gibi yapımı hiç de zor değil..
Elinizin altında bu ya da buna benzer bir vazonuz varsa hiç durmayın süsleyin, püsleyin
 ve tekrar kullanmaya başlayın.
Hep aynı objeleri kullanmaktan insan sıkılıyor.
Göz alıştığı için onlara, artık görmüyor bile..

Arada bir kaldırıp , yerine farklı şeyler koyarak özletebiliriz onları kendimize.
Bir süre sonra tekrar çıkarıp yeni almış havası estirebiliriz evde..




































Aynı vazoyu farklı çiçeklerle kombinleyip,
 farklı yerlerde kullanarak da çok değişik görüntüler elde edebiliriz..

Ben bir süre salondaki bu deri pufun üzerinde kullanacağım sanırım,
çünkü çok yakıştı buraya.. 
1-2 hafta sonra değiştiririm belki de..
Ama şimdilik gözümün önünde dursun ve yeni projeler için ilham versin bana :)
















Siz nasıl buldunuz vazo mu?
 Güzel olmuş mu ya da daha değişik fikri olan var mı ??
Yeniliklere açığım, her şeyi deneyebilirim??
Belirtirseniz çok da memnun kalırım ...

Yeni bir fikre kadar vazom bu halde kalacak sanırım..

Herkese vazom kadar güzel bir hafta diliyorum :)

Hoşçakalın 


Sevim Turan Çolak 



2 yorum:

  1. Bir şulesi var ki şem-i cânın
    Fanusuna sığmaz asumanın

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel şiir için çok teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...