23 Mart 2014 Pazar

BİR PELERİN DAHA...


Pelerin dike dike bir hal oldum.
Ama ne yapayım hem giymesi, hem de dikmesi çok zevkli.
Ayrıca fazla kilolarınızı ve bebişlerimizide  saklayabiliriz içinde :)
Bu kış benim kurtarıcım oldu mesela bu pelerin.
Hem instagram, hem facebook hesabımdan, hem de blog takipçilerim tarafından da 
en çok ilgi gören, en çok sorulan, en çok sipariş aldığım ürünüm bu pelerin modeli oldu.
Benim gibi pelerin sever çok galiba aramızda. 







Fotoğraflar yaklaşık iki ay öncesine ait.
Yağmurlu ve sisli bir günde Çamlıca Tepesi'nde çekildi.





Hamilelik boyunca genelde çok fazla dışarı çıkmadım.
İşten kalan zamanlarda genelde evde, dikiş makinesinin başındaydım.
Ama bebek için dikilecekleri son ana bırakmamakla en iyisini yapmışım.
Çünkü son iki, hatta üç ay zor oluyor.
Uzun süre dikiş makinesinin başında da oturulmuyor.
İşe gidip gelmek, akşam yemeğini hazırlamak bile yetiyor yorulmanıza.
Ertesi güne dinlenmiş olarak kalkabilmek içinde hiç yatmadığım kadar erken yattım.
Son üç ayda, hafta sonlarında daha çok bebek alışverişi ve odasının dekorasyonu ile geçirdim.
Alışveriş için kasım ve ocakta yapılan iki  anne-bebek fuarını kaçırmamıştım zaten.
Oralardan biberon,emzik, hastane çıkışı gibi şeylerini almıştım.
Sonra bir kez de Eminönü'ne gidip, hem perekende satış yapan toptancılardan, hem de Havuzlu Han'dan
alışverişimi tamamladım.
Bebek alışverişi için İstanbul' da yaşayan aileler mutlaka gitmeli bence Eminönü'ne.
Hem kaliteli, hem de daha ucuza alışveriş yapabilmek orada  mümkün.
Ayrıca bebek ziyaretine gelecekler ve nasip olursa doğumdan sonra bebekle gidemem diye
 kırk mevlidinde dağıtılacak hediyelik malzemeleri de oradan aldım.
Yaptığım keçeden magnet ve şeker hamurlarını da bir ara paylaşayım inşallah.
Zaten doğum öncesi izine de ayrıldım.
Kalan son hazırlıklarımı da bitirip, dinlenmeyi planlıyorum artık.
Şafak 20.
İnşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişi.
Herkesin duasına ihtiyacım var.
Şimdilik hoşçakalın bakalım..





Sevim Turan Çolak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...