6 Nisan 2013 Cumartesi

BEBE YAKA PELERİN DİKTİM :)



Herkese merhaba...
Daha önce kendime bir pelerin diktiğimden bu yazımda bahsetmiştim.
Pelerinim etraftakiler ve iş arkadaşlarım tarafından da çok beğenildi.
Gerçekten kullanışlı bir pelerin.
Kaşe olduğu için çok sıcak da tutuyor .
Geniş olduğu için de çok rahat.
 Kilo aldıysanız ve kilolarınızı hemen vermek istediğiniz için 
büyük beden kaban almak istemiyorsanız veya hamileyseniz bir kış giymek için kabana gerek yok diyorsanın 
böyle bir pelerin tam size göre diyorum.



Hatırlarsanız benim pelerinim vişne çürüğü renginde ve balıkçı yakaydı.
Arkadaşım ise bebe yaka istediği için O' na bebe yakalı bir pelerin diktik.
Hem benimkisinin önü çıt-çıt ile kapanıyordu.
Gülay' ın pelerinine ise kadife kurdela taktık..
O nun pelerini de çok şık oldu bence.
Kendisine de çok yakıştı.
Şimdi sizi detaylarla baş başa bırakıyorum..
Hadi bana eyvallah.. 
















2 yorum:

  1. ellerine emeğine sağlık nm çok güzel olmuş:) bende beklerim bloğuma.çok yeni değil ama uzun zamandır güncelleyemiyordum:)))
    http://ayshesworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Ayşe Hanım.. Elim döndükçe bir şeyler dikmeye çalışıyorum. Bloğuna baktım. Ve artık takipçinim.. Desteğe her zaman varım. işte, annelikte ve bloggerlıkta attığı adımda başarılar dilerim :)) hoşçakal

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...