9 Ekim 2012 Salı

FIRINDA PALAMUT TARİFİ


FIRINDA PALAMUT TARİFİ

Merhaba arkadaşlar,
bugün bloguma yemek tarifleri eklemem konusunda bir istek aldım ve hemen uygulamaya geçtim. Yemeği  yaptım şuan fırında. Bakın daha yemeği bile yemeden isteğinizi gerçekleştiriyorum. Gelelim sadede..

 MALZEMELER
kişi sayısı kadar palamut
1 adet kuru soğan
1 adet patates
1 diş sarımsak
3-4 yaprak defne yaprağı
3-4 dal maydonoz
zeytinyağı
tuz





HAZIRLANIŞI

Palamutları balıkçınıza ya da eşinize (bizde olduğu gibi), o da yoksa kendiniz temizleyiniz :))
(mevim palamut mevsimi olduğu için palamutları temizledikten sonra no-frostada koyabilirsiniz, daha sonra çıkarıp pişirebilirsiniz).
Fırın tepsisine pişirme kağıdı seriniz.
Palamutları tepsiye koyup, soğan ve patatesleri halka halka doğrayınız. 
Üzerine defne yaprağı, maydonoz, sarmsak rendesi , zeytin yağı, tuz ekleyin.
200 derece de yaklaşık 1 saat pişirin. 
Bu ay menünüze palamutu 2 kez koyun..

Afiyet bal şeker olsun.





2 yorum:

  1. Pişmiş halini merak ediyorum. Elinize sağlık ..

    YanıtlaSil
  2. piştikten sonra fotoğraf çekecek kadar sabrım yoktu, hemen yemeye başladık .. o yüzden pişmiş halini göremediniz.. gerçekten güzel olmuştu, tarifi denemenizi öneririm :))

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...