20 Ekim 2012 Cumartesi

RAFKOLİK BİR İNSANIM BEN :)


Merhaba dostlar,
bu aralar bütün postlar yemek tarifleriyle ilgiliydi Rastlantısal olarak tabii. Fazla yemek yapmışım bu aralar demek ki. Yemeğe biraz ara verelim ve biraz da dekorasyona göz atalım. 
Birden bire fark ettim ki evde, her odada bir raf var muhakkak. Malumunuz küçük evde raflar çok işe yarıyor. Dolap koysak eve yer kaplar , evi iyice daraltır. Raflarsa yerden tasarruf etmemi  ve çok sevdiğim objelerimi sergilememi sağlıyor.



Yukarıdaki fotoğraftaki raflar tv ünitesinin bir parçası ve İkea dan alındı
. Zaten evdeki tüm raflar ikea dan.. :)
Objelerin de tamamına yakını Mudo dan...
Mudo yu seviyorum çünkü oradaki objeler çok orijinal ve seri üretim olmadığı için bitince yenisini getirmiyorlar.Bu yüzden aynı şeyleri herkeste görmüyorum :))

Ayrıca fotoğraftaki taşları ise kesinlikle başkasının evinde göremezsiniz. Çünkü onları eşim, yazın Karadeniz turumuz sırasında Çoruh Nehri'nden buldu. Gerçekten de çok orijinal değiller mi ? 



Salonuma kitaplık amaçlı yaptığım raflar... 
Geyşa lar Songül, Emel ve Başak ın hediyesi...
Yapay çiçekler Gülay Abla nın hediyesi.. Yanındaki çerçeveyi de
çiçeklerimi tamamlayacağını düşündüm, English Home de gördüm ve aldım...




Koridorumuza eşimle yaptığımız, fortmanto amaçlı yaptığımız askılık..



Yatak odası küçük olduğu için tuvalet aynası sığmadı. Ama ona da çözüm ben de var.  Ayna ve raflar ikea dan. Bu raflar ikea da aslında fotoğraf rafı diye satılıyor. Ama ben onlara kremleri, parfümleri koydum daha kullanışlı oldu. Ortalık toplandı...



          Mutfaktaki kavanozları da ancak raflar toplar diye düşündüm ve oraya rafı hemen kondurdum.



Askılı raf tepe home dan...


         Banyoya da raf koymasak olmazdı dimi... Malumunuz raf kolik bir insanım :))




      O raflar duvarlara öyle cuk diye oturmuyor tabii ki. Her raf takışımızda evin hali önce bu halde oluyor.                            Eşimin elinde matkap, benim elimde süpürge... o Duvar senin , bu duvar benim delinmedik duvar bırakmadık evde... he- he :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...