24 Kasım 2012 Cumartesi

Tokat ta hasret nasıl giderilir :)) he-he :D


Merhaba sevgili takipçilerim, 
bir haftadır bloguma yeni post ekleyemedim. Blogumla hiç bu kadar uzun süreliğine ayrılmamıştık.
Nedeni ise bir haftadır İstanbul da yani evimde değildim. Tokat- Erbaa ya ablamın yanına gittim. Eskişehir de yaşayan annem, ablamın yanına gideceğini söyledi. Benim de bu sene bitmeden kullanmam gereken bir haftalık yıllık iznim vardı.Kafamda ampul yandı hemen :P Bir taşla iki kuş vururum,hem annemi, hem de ablamı görürüm dedim. Okullar açık olduğu için eşimin izni yoktu. Yalnız plan yapmak zorundaydım ne de olsa bu tatilde. Bilet aldım düştüm yollara :) gece yollarda geçirerek gündüzleri değerlendirdim her zaman ki gibi..



Sabah Tokat a vardığımda annem de ben den 2 saat önce ablamlara ulaşmış bile. 
Gittiğimde muhteşem bir kahvaltı beni bekliyordu. Günlerden pazar olduğu için 
eniştem ve yeğenlerimde evdeydi.. Hep birlikte güle oynaya bir kahvaltı yaptık.



 Erbaa ya 2 sene önce gitmiştim. O zaman Erbaa ya çok yakın olan Amasya yı
gezmiştik. Bu sefer Erbaa dışına çıkmadık. Zaten Erbaa yeterince büyük bir ilçe. Orada bütün işlerinizi halledebilirsiniz. Biz de öğleden sonralarını kız kıza alışverişte geçirdik. Ev gezmelerine gittik. Davetlere, Mevlütlere gittik. Orada insan ilişkilerinin çok sıcak olduğunu gördüm. Bu ablamlarla da alakalı bir şey bence.
Bir sürü arkadaşı, dostu olmuş. Herkes ablamı arayıp ısrarla bizi yemeğe, çaya davet etti. Biz de zamanımızın yettiği kadar gitmeye çalıştık. Oradaki ablamın arkadaşlarına ve komşularına ben de çok alışmışım. Buraya  gelince bile aklımda hala onlar vardı :)







Bu resimdekiler de çok sevgili yeğenlerim. Öğle arası yemeğe gelince çekmiştim fotoğraflarını. 
Immm , onları şimdiden çok özledim .. :(







Genç yaşta okul müdürü olan eniştemi de ziyaret etmeyi ihmal etmedik tabi... :)
Bi çayını içmeden geçermiyiz..







Tam bir anne, mükemmel bir ev hanımı olan ablamın nefis yemeklerini de bol bol yedik.
Kış dolayısıyla kabak tatlısı, muharrem ayı dolayısıyla da aşureler pişti. 
Bu postu yazarken bile yanımda İstanbul a getirdiğim  aşureleri yemeğe devam ediyorum.






Vee kışa hazırlık atkılar örüldü.. Marifetli ablam bana her rengini  hediye etti. Ben de öğrendim örmeyi. Boş zaman bulursam belki örerim diye yünlerden yanımda getirdim. İstanbul da yokmuş gibi :) Burada da bakacağım farklı rengi var mı diye. Beğendiğim olursa örerim yine .. Şalıma uygun, uygun takarım artık ... Bu kış çok renkli geçeceğe benziyor ..



Ablamın oradaki son günümde, yani dün hazırladığı kahvaltı...  Peynirli dere otlu krepler süperdi. İsteyen olursa tarif veririm.  Hemen kaptım nasıl yapıldığını.


    Tokat ta yaşadığım diğer güzel bir olayda çok marifetli bir terziyle tanışmam oldu Çok güzel şeyler diktirdim ona..  Dikimlerle ilgili bir post ta yakın zaman da gelecek inşallah. Ama şimdilik bu kadar, artık pc nin başından kalkmam gerek. Bir haftanın acısını daha çıkaracağım merak etmeyin..
            Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim..
            Hoşçakalın.....

2 yorum:

  1. ooh akrabalarla bir arada olmak gibisi yok :=)

    YanıtlaSil
  2. Evet bu görüşme çok iyi geldi bana. Anneyle, ablayla kiz kıza muhabbet ettik, hasret giderdik.

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...