6 Aralık 2012 Perşembe

ABLAMIN DÜĞÜNÜ VE BENİM KOMBİNLERİM :)


Herkese selamlar sevgiler,
geçenlerde eşimin ablasının düğünü vardı. Eşimin ailesi İzmir- Bornova da yaşadığı için, düğünde orada oldu. Düğün, bayanlar arasında yapılan kına gecesi ve 
ertesi gün de nikah töreninden oluşuyor.
Kına gecesinde,altta gördüğünüz, altın renkli nakış süslemelerden oluşan , fuşya renkli elbiseyi
giydim.
Nikahda ise biraz hanım hanımcık olalım dedim. Kendi sözümde giydiğim takım elbiseyi giydim. 
Zaten başka böyle ortamlar olmadığı için sözümden sonra hiç giyememiştim.
Bir daha, başka bir yerde giyeceğim de meçhul !!!
Sözü kısa tutup sizleri fotoğraflarla baş başa bırakıyorum...



























Alttaki resim de eşim, ablası, ve ben ...


İbrahim Bey le dünya evine giren Yasemin Ablama ömür boyu mutluluklar diliyorum...
Allah bir yastıkta kocatsın inşallah...

2 yorum:

  1. vaaaaoooov pembiş elbisene bayıldım canım...
    gerçekten çok güzel...
    çok da yakışmış...
    maaşallah...

    evlenenlerede bir ömür boyu mutluluklar diliyorum........

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim Gurme Şirine.. elbisenin rengi aslinda fusya .pembe gibi cikmis fotolarda. İnsallah gorumcemde bir omur boyu mutlu olur :-)

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...