22 Aralık 2012 Cumartesi

GÖZ ALICI BEYAZLIKTAKİ MUTFAĞA NE DERSİNİZ?


Çok mu çok büyük bir mutfak var şimdi sırada ...
 apartment therapy sitesi nden derlediğim ''önce- sonra'' yazılarına devam ediyorum. Ben bu yazıları çok sevdim. Şu sıralar dekorasyona ilgim iyice arttı yine...
içimdeki ''Dekoretör Sevim'' uyandı ... Sitilist Sevim uyuyor şu sıralar...Şiişşttt.... sessiz olalım da uyusun..
Zira şu kış günleri sıcacık battaniyenin altında uzanıp, internette dolaşmak varken, hiç alışverişe çıkamıycam...
Gardropta ne varsa giyerim, çıkarım  :):)

Gelelim mutfağımıza...
Mutfağın eski hali bile o kadar büyük ve güzel ki, bazılarınızın, '' benim mutfağım,eski hali gibi olsa,
ona bile razıyım '' deyişini duyar gibi oluyorum..
zaten yeni hali çok ama çok aydınlıkta, göz alıcı bir beyazlıkta.. Yeni mutfağın sevmediğim
 diğer bir yönü de, dolapların kapaksız olması... Çok kullanışsız bir durum bu ..
Hemen tabaklar, bardaklar toz olur.. Sürekli ilgi beklerler.. :)
Hiç bana göre değil yani, blogumla ilgilenmek dururken...

Şimdi mutfaktaki değişime bir göz atalım..

..


.














         Siz nasıl buldunuz bu mutfağı ? Hayallerinize hitap ediyor mu mesela ?? Yorumlarınızı bekliyorum..
        Yeni mekanlarda görüşmek üzere.. Hoşçakalın...
                 
                                                                                                                            Sevim Turan Çolak



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...