29 Aralık 2012 Cumartesi

ECE NİN DİŞ PARTİSİ



                 İş yerimden arkadaşım Serap ın kızı Ece diş çıkarmış. Bugün O'nun diş partisine gittim. Diş partisi  
olayını da İstanbul a geldiğimde duydum zaten. Sizler hiç duydunuz mu ya da böyle bir organizasyona katıldınız mı bilmiyorum. Benim ikinci katılışım. Gayet güzel bir uygulama bence. 
         Arkadaşımda çok becerikli olduğu için, neredeyse her şeyi kendisi hazırlamış. 
Üzerinde diş resmi olan butik kurabiyeler, renkli çıktılar, balonlar, süsler, tatlılar, Ece ye tütü etek, taç...vs.
ve daha bir çok şey. Serap bayağı emek hazırlamış. Emeğine de deymiş ama. Ellerine sağlık ,
 her şey çok güzeldi arkadaşım .

Alttaki resimde  kurabiyelerimizi görüyorsunuz ... Daha yemedim ama yesem mi yoksa hatıra olarak saklasam
mı diye çok kararsızım.
Tadını çok merak ediyorum aslında. Aç bir anımda karşıma çıkarsa yiyebilirim :))












Adettir bilirsiniz: bebeğin önüne bazı malzemeler koyarsınız. Güya çocuk büyüyünce hangi 
mesleği seçecek, şimdiden belirleniyor :)) Adet yerini bulsun diye biz de yaptık.
Ece seçene kadar annesi ve babaannesi kırk takla attı. Ece sonunda kitabı seçti.. :)
OLEEYYY... Ece hukukçu olacak ... :)) 
Hadi hayırlısı bakalım, büyüsünde bize göstersin bakalım Ece Hanım ne olacağını :))


 ikramlarımız ve diş buğdaylarımız...
Her şey çok güzeldi. Hazırlayanların ellerine sağlık ..
Ama ben davete biraz geç gittiğim için, yemeklerin ayrıntılı fotoğrafını çekemedim.
Çektiklerim de hava kapalı olduğu için fazla güzel çıkmadı. Ben size en güzellerini seçtim :(



Bir de oyun vardı sahi. Serap diş buğdayı kaplarımızın içlerinden birine , bir yüzük
saklamış. Kim bulursa, O, Ece ye beyaz atlet alacak dedi.
Herkes aradı taradı, yüzük kimseden çıkmadı. Sadece benim buğdayım kalmıştı bakılmayan. Ben de 
'' inşallah bana çıkmaz, yoksa atleti ben almak zorunda kalırım '' diye bir espiri patlattım ve kaşığı bir soktum 
buğdayların arasına, hooppp yüzük çıktı :))) meğer bendeymiş :)) çokk güldük ama :)))
Kısa günün karı , Ece benden bir atleti kaptı :)
Ece yine iyisin hadi :))



Alttaki fotoğraflarda da iş arkadaşlarımı görüyorsunuz.. Biz çok iyi bir ekibiz ya..
Bir birimizi, iyi günde , kötü günde hiç yalnız bırakmıyoruz.. İyi ki varsınız ameliyathane ekibi ...
 ( Burada blogger duygusal anlar yaşar :(((  )






Son olarak Ece ye daha nice sağlıklı dişler  çıkarmasını dileyerek , pc başından
uzaklaşıyorum..
Herkese iyi geceler ... 
                                                                                             Sevim Turan Çolak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...