2 Aralık 2012 Pazar

EBRU, AŞKTIR .


Merhaba arkadaşlar ;
bu gün sizlere üniversite yıllarımda yaptığım ebru çalışmalarımı göstereceğim. Resimlerimi  blog temamın azizliği yüzünden büyük yaptığımda, sayfadan taşıyor ama yine de ben büyük seçeceğim. Küçük resimlere bakmam bana hiç zevk vermiyor. En son bloğumun bu çok sevdiğim temasını değiştireceğim , o olacak :(((





Gelelim ben bu ebruları ne zaman yaptığıma.. 
Üniversite yıllarımda, İzmir de okurken,Deniz Feneri Derneği'nin  kursuna gittim.Ama orada yaptığımız ebru çalışmalarını kendimize alamıyorduk. Dernek yararına yapıyorduk ve yıl sonundaki sergilerde dernek yararına satılıyordu. Ve bu parayla ihtiyacı olanlara yardım ediliyordu.
Bundan dolayı benim elimde fazla ebrum yok. Kendime sadece 3-4 tane ebru alabildim ve bir tanesini de çerçeveletip salonuma gururla astım. Çünkü en büyük hayalim, altında  kendi imzamın olduğu bir tablonun
evimde asılı olmasıydı :)













Bunlarda ebruyla yaptığım eşarplarım. El emeği göz nuru ve tek olmaları benim için çok önemli. Bunlar sayesinde şal takmaya  biraz ara verip, eşarp takdığım günlere geri dönüyorum zaman zaman..






                                   Başka aktivitelerde görüşmek üzere ... takipte kalın :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...