15 Ağustos 2012 Çarşamba

TAKI ASKIM ...


Son zamanlarda yaptığım alışverişlerden çok kullanışlı ve çok hoş bir şey aldım.. Takı askısı.. Takılarımı Van dan hediye gelen kilitli o ahşap kutuya koyuyordum. Takı takacağım zaman da  yarım  saat karışmış olan kolyeleri, bilekliklerden ayırmaya çalışıyordum. Artık hepsi gözümün önünde ve hiç karışmadan duruyorlar. Neyi takacağıma da hemen karar verebiliyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum .. Kndinize  mutlaka bir tane edinin. Ayrıca çok güzel de bir hediye olur :))





Takı askısının kullanım rahatlığını yaşadıktan sonra kesinlikle bir tane yüzük kutusu ve küpe askısı almayı düşünüyorum. Onların da karışıklığından çok şikayetçiyim çünkü. Hem hepsi gözümün önünde durursa daha rahat kullanabilirim ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...