13 Ağustos 2012 Pazartesi

ÇOK HEYECANLIYIM :)) he- he :))



    Bugün bloğumun ikinci günü. Gün içerisinde bloğum aklıma geldikçe mutlu oldum. Çok iyi bir karardı bu blok açma işi. Çünkü hayatımdaki güzel olan her şeyi paylaşmayı seviyorum. Zaten çevremdekilerle paylaşıyordum. Şimdi tanımadığım kişilerle de paylaşacağım. Mesela gittiğim, gezdiğim yerleri, tarihi ve doğal güzellikleri arkadaşlarımın da görmesini isterdim. Her cuma akşamı, İstanbul da gitmediğimiz iki yeri eşimle birlikte internetten bulup, hem cumartesi hem pazar geziyoruz. Pazar akşamı çektiğim fotoğrafları facebook a eklerim ve pazartesi de iş yerinde arkadaşlarıma anlatırım. Onları da gitmeleri ve o güzellikleri görmeleri için teşvik ederim.
      Mesela bir de yemek konusuna gelince , ramazan dolayısıyla bu  yıl  iftar için bir sürü misafir ağırlamaya karar verdim. Çünkü bu şekilde ramazanın ruhunu insan daha iyi hissediyor. İftar menülerini de daha önce  hiç yapmadığım yemeklerden oluşturdum. Denediğim yemekler de Allah tan hepsi çok güzel  olmuş, yapmaları için arkadaşlarıma hemen tavsiye ettim, tarifler verdim.
     Alışveriş konusunda da bulduğum güzel kıyafetleri, ev için aldığım dekorasyon objelerini, uygun ve kaliteli mağazaları, indirimde olan yerleri arkadaşlarıma hemen tavsiye ederim. Hatta arkadaşlarım bana ihtiyacı olan şeyleri söylerler ben onlara nerede iyisini, ucuzunu bulacağını söylerim. Ya da indirime girdiğinde hemen haber  veririm.Hani akakçe.com diye bir site var ya mağazalar arası fiyat karşılaştırması yapan, aynı onun gibiyim bazen.
       İş yerinde meslekle ilgili bildiklerimi paylaşmayı da aynı şekilde severim. Yeniliklerden arkadaşlarımı hemen haberdar ederim. Yani anlayacağınız PAYLAŞMAK BENİM İŞİM.. Onun için bu blok tam benlik. Yeni yazılar, yeni fotoğraflar, yeni bilgiler eklemek için sabırsızlanıyorum. Bloğumu düşünmek bile beni heyecanlandırıyor. Çok eğlenceli bloklu günler beni bekliyor ve tabi ki sizleri... herkese selamlar

1 yorum:

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...