26 Ağustos 2012 Pazar

BİR KAÇ PORTFÖY MODELİ..





Bu pembe çantayı bir düğün için Ümraniye den aldım. Aynı renk bir şalla kombine ettim. Daha sonra aynı renk, kalın, deri bir kemer gördüm ve kaçırmadan aldım.Ama hem kemer, hem çanta hem de şalın aynı anda takılması hiç hoş durmadığı için ben sadece iki şeyi aynı anda kullanıyorum.




Bu çantayı iki yıl önce avon dan aldım.Saten kaplı ve taşlı bir çanta.En şık çantam da bu galiba ...






Lacivert deri çanta da yine Ümraniye den..Spor elbiselerimle aynı renk kemerle kullanıyorum. Uzun askısı olduğu ve içi geniş olduğu için çok kullanışlı bir çanta ..




El yapımı çantamı gelinlikçim yaptı. Ben gelinliğin yanında para torbası istemedim. Bir
 çanta yapmasını istedim. Ama ben daha uzun bir dikdörtgen istemiştim. O kareye yakın yapmış.. Gelinliğin kumaşından ve üzerindeki taşlar da gelinliğinkiyle aynı desende süslenmiş.. Daha kullanmadım ama kurdela olan sapını revize edip, çantayı da sert durması için içinden tela ile kaplayıp başka düğünlerde kullanmayı düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...