24 Aralık 2013 Salı

GÜNDEME UYGUN BİR PROJE OLDU BU: AYAKKABI KUTULARI :)


Bu projeyi ben, ayakkabı kutuları gündeme düşmeden önce hazırlamıştım..
Baktım ki bayağı bir meşhur oldular ben de bir post hazırlayayım bununla ilgili dedim :)




Gündemin aksine ben para saklamak için değil, takı kutusu yapmak için hazırladım..
Genelde boş kutuları renkli- desenli yapışkanlı folyolarla kaplayıp kullanıyorum ..
Bu seferki daha bir şık, daha bir kullanışlı oldu sanki. 





Kutuları önce ince süngerle kapladım, 
sonra da satenle kapladım..
Kaplarken de sıcak slikon kullandım.
Üstlerini de ben dantellerle, gerçek deniz kabuklarıyla süsledim..





















Teşekkürler

SEVİM TURAN ÇOLAK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...