25 Aralık 2013 Çarşamba

KIŞLIK PELERİNİM...


Son iki yılda çok pelerin diktim ama kışlığını hiç dikmemiştim. 
Tamamen ihtiyaçtan dikme gereksinimi duydum..
Malum hamilelik kışa denk geldi ve kabanların içine giremez hale geldim..
Bir kış için de gidip büyük beden bir kaban almaya, ona bir dünya para vermeyi gereksiz buldum.
Böyle bir durumda pelerinler kurtarıcı oluyor ama onlar da yeterince sıcak tutmuyordu.










Elimde aynı kaşe kumaştan 2 parça vardı. Toplam yaklaşık 3 metrakereydi..
Onları üst üste koyup iki katlı diktim.
Bayağı bir kalın oldu. Önünü de tamamen düğmeli diktim ki içeriye soğuğun geçmesi imkansız olsun.
Ellerimin de üşümemesi için bir de cep açtım.
Bu benim ilk cep denemem oldu..
Başarılı da olmuşum aslında.. 
Yoksa soğukta ellerimi nereye koyacağımı şaşırıyordum..
Düğmelerin renginde iki de apolet dikince omuzlarına pelerine noktayı koymuş oldum..






















Sonra da bakalım gerçekten sıcak tutuyor mu diye bir deneme yapalım dedik.
 Gidenler bilir Küçük Su' daki Sabancı Öğretmen Evi' ni..
Çok iyi rüzgar alır.
O gün de bayağı soğuktu ama ben pelerinim sayesinde hiç üşümedim :)
Amacıma ulaşmışım anlayacağınız..
Bu kış benim favorim bu pelerin olacak galiba. 












Arkamda gördüğünüz bu ihtişamlı yapı da  Küçük Su Kasrı...
Lafı fazla uzatmadan ben kaçayım. Zira dikilmek için beni bekleyen bir dünya biçilmiş kumaş var.














SEVİM TURAN ÇOLAK





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...