28 Aralık 2013 Cumartesi

NAMAZ ELBİSESİ DİKTİM



Şu aralar o kadar çok giysi, o kadar çok bebek malzemesi diktim ki
 onların yayınlarını yapmaya bile fırsat bulamadım.
Dikiş makinesinin başından kalkamıyorum ki bilgisayarın başına oturayım.
Sadece twitter, instagram ve facebook sayfamda paylaşabildim.
Beni oralardan takip etmek isterseniz işte adreslerim.

Twitter kullanıcı adım:  @sevimturancolak
İnstagram kullanıcı adım:  @sevimlehayatiyakala
Facebook kullanıcı adım : sevimlehayatiyakalablog





Ama artık planladığım şeylerin çoğunu diktiğime göre  
sırayla postları gelecek inşallah.
En son diktiklerimden biri olan namaz elbisemin fotoğraflarını paylaşıp
diğer dikilenlerin fotoğraflarını ayarlamak için ben erken kaçıyorum..
size iyi seyirler :))























2 yorum:

  1. ELLERİNİZE SAĞLIK GAYET KULLANIŞLI OLUYOR BU TÜR ELBİSELER ...NAMAZLARINIZI RABBİM KABUL EYLESİN DULARA BENİDE DAHİL EDERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten büyük bir ihtiyacti benim için de... çok pratik oluyor. . dualarıniz için de Allah Razı olsun.. Allah sizin de Yar ve yardımcınız olsun @mutluluklar Sokağı

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...