15 Aralık 2013 Pazar

İSMEK SERGİSİNE GİTMEYENLER İÇİN..


İstanbul Meslek Edindirme Kursları (İSMEK) nı duymuşsunuzdur. Duymayanlar için de kısacık anlatayım. 
İstanbul da bulunan yüzlerce şubesinde, ücretsiz olarak hizmet veren bir organizasyon.
Resim , müzik, ebru , hat, tezhip, çeşitli diller, yaşlı bakımı, dikiş,nakış, el becerileri ve aklıma gelmeyen daha bir çok alanda bir yıl boyunca eğitimler veriliyor. 
Yıl sonunda da öğrencilerin yaptıkları şeyler sergileniyor.

Bu yıl ki sergiye gidemeyenler için , hem de fikir olması açısından çekmiştim bu fotoğrafları...




Ben de bir kaç ay keman kursuna katıldım ama Nijer' e gittiğim ve kurs da erken kapandığı için 
yarım kaldı.
Seneye de zamanım olursa ahşap boyama kursu tam bana göre..  
Yapılan çalışmalara bayıldım..


















Nakış...



 Kurdela Nakışı...

















Mefruşat...







İğne oyası...




 Gerçekten de hepsi de bir birinden güzel çalışmalardı.
Emeği geçen herkesin ellerine sağlık..

 SEVİM TURAN ÇOLAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...