29 Aralık 2013 Pazar

KIRMIZI KAPİTONE TRENÇKOT



Her şeyin bir ilki vardır.
Bu da benim ilk trençkot dikme deneyimim.
Kumaşını Ümraniye Kumaşçılar çarşısından aldım.
Parça kumaşların arasından 5 TL ye aldım.
Görür görmez ''bundan çok güzel ceket olur'' diye düşündüm ama eve gelince baktım ki 
kumaş çok büyük ziyan olmasın uzun bir trençkot dikeyim dedim.
  


Trençkot kalıbım yoktu tabiiki.
Daha önceden satın aldığım bir trençkotumu üstüne koyup kestim.
Kalıp olmadığı için üzerime oturtana kadar çok uğraştım tabii...
Ama sonuç olarak en sonunda oturttum :)



İlikmeç açmayı da o zamanlar daha bilmiyordum ve önce çıt çıt diktim.
Sonra da üzerlerine dekoratif olarak Bakırköy Pazarı'ndan aldığım bu şık, bakır rengi düğmeleri diktim.
Ne yapayım demokraside çareler tükenmez.





Ama artık ilikmeç açmayı öğrendim.
Zevkliymiş de sık sık açıyorum artık.
Düğmeli pelerinler, tunikler de yolda..
Yakında yayınlarım onları da.

















Hoçşakalın

Sevim Turan Çolak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...