31 Aralık 2013 Salı

CATH KİDSTON TUNİK


Bu yıl cath kidston ve pip studio desenleri favorilerim arasındaydı.
Nerede öyle bir desen görsem , ne olduğu önemli değil yapışır oldum.
Bu kumaşı da görer görmez aşık oldum zaten..
Hem mint, hem de desenin güzelliğine bakın.




Daha önce hiç manşetli ve düğmeli bir şey dikmemiştim.
Olduğum yerde saymayı da hiç sevmem.
Hep yeni bir şeyler deneyeyim, yeni bir şeyler öğreneyim istiyorum.
Manşet ve ilikmeç açmayı da sevgili arkadaşım Seval öğretti.
Buradan ona bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.




Bu tuniği biraz büyük yani 38 beden diktim.
Hamilelik döneminde rahat rahat giyeyim diye.
Daha sonra bedenime göre pens atıp , daraltıp giyerim diye düşündüm.
Zaten kendi diktiğim tunikler, kazaklar  ve pelerinler sayesinde, hamilelik süresince üstüme 
bir şey almak zorunda kalmadım.





Şimdiki hedefimse hamile pantolunu dikmek.
Çünkü piyasadaki pantolonlar hem çok basit, hem de çok pahalı. 
Evdeki pantolonlardan birini feda edip , hamile pantolonuna çevirmeyi düşünüyorum.
Bugün yarın dikerim inşallah.
Kafayı koydum bir kere, dikmezsem mümkün değil rahat edemem. 























2013 yılı benim için gerçekten çok verimliydi.
Hayatımda başta bebek olmak üzere bir sürü olumlu değişiklik oldu.
Nisan' da Nijer' e gitme fırsatım oldu.
Benim için Afrika' ya gitmek büyük bir deneyimdi.
Dikiş dikmeyi öğrendim ve bir sürü  dikiş diktim.
Bir dünya Diy(kendin yap) projem oldu.
Benim için gerçekten güzel bir seneydi.
İnşallah herkes için 2014 ve önümüzdeki yıllar
 hep verimli , mutlu, huzurlu ve sağlıklı geçer.
Allah herkese dilediğini nasip eder inşallah.
Her şey gönlünüzce olsun.
Herkese Mutlu Yıllaaaaaarrr.....








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...